Thursday, February 16, 2012

Gila Buku

wah, sekarang ney, sudah menunjukkan 7 entry yang telah aku postkan di blog ini : dak-os.blogspot.com. hehe dan ini merupakan entry yang ke 8 la kan. takkan yang ke 9 plak. hehe

gila buku. emm buku buku dan buku. perkataan 'gila', seperti yang kita tahu, adalah perbuatan yang tidak waras. penggunaan perkataan 'gila' pun boleh dipelbagaikan, sebagai contoh, gila babi, gila gila(majalah), gila bola, engkau gila dan sebagainya. namun, dalam konteks gila buku yang aku ketengahkan pada petang yang panas ini(sebelum aku turun bermain futsal), adalah satu perbuatan yang merujuk kepada obses yang tersangat kepada buku. 




Vig Bad Wof books




mak aih, banyak betui !


mak aih. panjang juga aku membebel. haha sebenarnya, malam ini, ingin sekali aku berkongsi berkenaan dengan buku yang aku beli semasa bookfair di kampus aku. dengan menggunakan baucer buku sebanyak RM100 (RM 100 lagi telah aku habiskan di kedai buku popular tidak lama dulu). dan, yang paling aku girang ialah semasa bookfair itu, ada sekali kedai buku BookXcess yang mana buku-buku yang dijual oleh BookXcess itu murah yang teramat. teramatlah murah kalau hendak dibandingkan dengan harga asal buku tersebut. aku telah membeli 6 buah buku dengan menggunakan baucer RM100 itu dan semua buku aku beli berkenaan dengan self-help book dan juga ada 2 buah buku yang berkenaan dengan kewangan. jom kita lihat buku-buku tersebut hehe








1.   Practising The Power Of Now



2.   Blink


3.   Super Rich



4.   The Power



5.   Harmonic Wealth



hehe banyak betul buku kan. yang pastinya, aku tidak berapakah masa yang diambil oleh aku untuk menghabiskan semua buku tu. mencabar betul haha. seperti yang korang tengok di atas tu, harga amat murah kan ! jauh beza dari harga asal buku tersebut.

nanti, kalau senang, akan aku update apa yang aku perolehi daripada pembacaan buku-buku di atas yer.

p/s : gambar, lupa nak watermark. (lupa atau malas ?? )

p/ss: jom baca blog nizam sani -> nizamsani.blogspot.com



No comments: