Friday, February 17, 2012

UR = update ringkas

haha memandai pulak aku wat benda ney kan. hehe UR oo UR

sebenarnya, apa yang aku maksudkan adalah berkenaan dengan UR tu haa. UR = update ringkas. haha punya la pemalas kan kan kan. aku tidak tahu la sama ada wujud atau tidak orang update ringkas kat blog ney kan. tetapi, kebiasaanya, memang tiada orang wat macam ney.

UR just untuk aku update kan blog ney, berkenaan dengan perkara2 yang simple je. ditambah lagi dengan kemalasan yang ada di dalam diri aku untuk menaip, namun tetap untuk berblogging haha. jadi, kalau ada selepas ini yang pening dan tidak tahu apa itu UR. UR adalah Update Ringkas dari penulis blog pensel 2B yang pemalas+tidak begitu rajin ney. hehe

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

di luar sana gelap
berangin
seperti akan hadir
titisan halus
titisan air hujan
jatuh ke bumi
seakan-akan

rugi
terasa amat rugi
aku sebenarnya ingin sekali
untuk keluar dari bilik ini
untuk mengerah otot
untuk merembes peluh
supaya
aku menjadi sihat

No comments: